piątek, 9 kwietnia 2010

tele zadzwonie pisac na priv skype sex

KrakowskiDupek45: {benia_s_c_}idziemy na
: skarab2782
andre18840: piękna__Ewcia witaj
Doprowadz.Mnie:*: zZapraszam na Priv * Jolaa
kozakpolski: NiepokornaT>co
Moniik28:*: {benia_s_c_} oj ale ja nic do tego niemam tak lubie sie z nim droczyc
Cyber_fab_on21bi: cyberek z fab
!!!OnMlodyKam:*: zwale na sky!!!!
JEGO_BI_TEL_SEX.: teraz tel
!!*RozpaleCieON: BRUNETKA30NATI mam cos dla ciebie w kam
bartekjej: mega napalone zapraszam posiadam kam!!
Suka_dla_PAKOgda: starogard gdański - obciagne mięsniakom i dam ostro tyłka
!!!picza_less: hejka
Daras!!: Mężatka39!zniknełaś to już ?
piękna__Ewcia: witam darkin
skarab2782: {benia_s_c_} a gdzie kamerka ?
: KrakowskiDupek45 heeeeeeee
hayabusa1990: PANIE PSZCIE DOMNIE MAM KAM ZWALE DLA CHETNEJ PANI
`JacoOoO;): !!!picza_less czesc
hayabusa1990: ZWALE CHETNEJ PANI PSIZCIE DO MNIE MAM KAM
szymon2929: pokaze 22cm pani
Moniik28:*: KrakowskiDupek45 i slusznie
Mężatka39!: Daras!! ide z pieskiem-piszczy
NiepokornaT: kozakpolski no ktoś Ty ?
ChetnyŁukasz24:): piękna__Ewcia
Śliczna_Ciziaa: zapraszam ladnego pana
zipoloio: sm-sa mam wysłane kod ok ale jak włączyć chcę kamerkę to mi pokazuje że jest łączna
hayabusa1990: PANIE MAM KAM CHCE JAKAS PANI MNIE ZOABCZYC
wyposzczony_maż:
kozakpolski: NiepokornaT
żywiec_on_20: chetna na skejpa
KrakowskiDupek45: Moniik28 niech inni pozazdroszcza dupkowi
Daras!!: Mężatka39!bo ścisnęłś za...
***Snajperka***: zipoloio a ustawienia?
Mężatka39!: Daras!! :
PabloCam:
Pikantna40stka: KrakowskiDupek45
OnTwojeLwiątko.:
NiepokornaT: kozakpolski znamy się ?
KrakowskiDupek45: {benia_s_c_}na ucho - nie znam tej pozycji ?
NOWY_SACZ_SEX: tele zadzwonie pisac na priv
!!!!!ON_GDYNIA: Gorąca24.
**WANTED**: NiepokornaT witaj ponownie
***Snajperka***: OnTwojeLwiątko.
skarab2782: Pikantna40stka hej
hayabusa1990: POANIE PSIZCIE DO MNIE PRV MAM KAM
onkrakowreal: Witam ludzi z Krakowa sa tutaj kobiety z KRaka?
Moniik28:*: KrakowskiDupek45 oczywiscie mi juz starczy tej zazdrosci niech teraz za ciebie sie biora
wawa29odlej.sie: wawa
mamychcekam16: zaloze rajstopy dla mamy! kam
wawa29odlej.sie: piss
wawa29odlej.sie: teraz
NiepokornaT: **WANTED**
KrakowskiDupek45: Pikantna40stka witaj milo w
wawa29odlej.sie: chata
OnTwojeLwiątko.: ***Snajperka***
Pikantna40stka: skarab2782 witaj
wawa29odlej.sie: konkret
: skarab2782 wieczorkiem bendzie
kozakpolski: NiepokornaT>a chcesz
przystojniak-24: ***Snajperka*** kogo chcesz ustrzelic?
Taka...ja: Moniik28
JEGO_BI_TEL_SEX.: tel sex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz