piątek, 9 kwietnia 2010

mam fajne fotki nastolatek

maciek2500: serce doladuej tel
Nusia27**:
TłixnijmyToRazem: no oc
marek681: parka szuka pani na skeyp
matrixhell: czy ktos sie mna zajmie???
19szparka: tlixnijmytorazem
ochoczy!!!: Mężatka39! dawaj teraz co bedziemy odkładac na potem
: Milutkii.,. costy mam go juz miesiac lub wiecej
KrakowskiDupek45: {benia_s_c_} co milego slychac - nudzisz sie ??
dusza_satana_666: FajnaOna witam
Daras!!: ***Snajperka***kurierem podeslij
Rafik022: Mężatka39! gdzie tam te raczki pchasz
mamychcekam16: ulegly syn! dla Pani priv
Moniik28:*: ochoczy!!!
Mężatka39!: ochoczy!!! poczekaj jeszcze
danio19861: priv>pobawie sie dla chetnej na kam
Milutkii.,.: {benia_s_c_} aha
***Snajperka***: Daras!! dobra zaraz ...dzownie po niego
,PRZYŁAPAŁAMNIE:
okovitka..37: tu sie zawsze dzieje
!!!!paulinka000: ochoczy!!!
kozakpolski: NiepokornaT
ochoczy!!!: Moniik28
TłixnijmyToRazem: 19szparka wbijaj na priv
ja_sam33: FajnaOna HEJ
wyposzczony_maż:
: KrakowskiDupek45 tak na chwilke weszlam ide do wnusi
Mężatka39!: Rafik022-ramiaczko opadło :
Śliczna_Ciziaa: zapraszam ladnego pana
!!*RozpaleCieON: BRUNETKA30NATI mam cos dla ciebie w kam
okovitka..37: zboczki jedne
Daras!!: ***Snajperka***oki
ochoczy!!!: !!!!paulinka000
darkin43: snajperka nie nadaza odpisywac wszystkim
Rafik022: Mężatka39! to chyba dobrze hahaha
robcis: Gorąca24. pokaz co kryjesz pod tym staniczkiem
darkin43: takie ma powodzenie
brzydal3000: *Dana4923 i znowu bylas po kanapeczke?
!!!OnMlodyKam:*: zwale dla chetnej!!!
***Snajperka***: darkin43 odpisuje... spokojnie
ona51ona51: sex pokazik za smsik na skejp nic: ona51ona51
zipoloio: czeć ktoś mi powie jak mam obruchomić kamerkę mam program ale coś jest nie tak w czoraj działało a dziś odinstalowałem jakiś komunikatot i nic niemogę zrobić
Moniik28:*: KrakowskiDupek45 a to ja cie przywitam bom mlodsza
alasmor: ZWALE NA 5KYPE DLA CHETNEJ PANI MAM KAM TY MOZESZ NIE MIEC JESTEM BARDZO ULEGLY ZROBIE WSZYSKO CO BEDZIESZ KAZALA
darkin43: a mi nie odp
KrakowskiDupek45: {benia_s_c_} ja w pracy wychodzilem juz ale zobaczylem ze jestes wiec wypada
ot_tak..:
***Snajperka***: zipoloio Musisz wysłąc Sm-sa
ochoczy!!!: !!!!paulinka000 nikt nie pukał do mniue
tomcio43: fajna rzeczywiscie fajna
iwona...bi: pana z kam i pieskiem
*WyLiŻe_WaWa_ON*: s
KrakowskiDupek45: Moniik28 sorki z doskoku klikam
!!*RozpaleCieON: BRUNETKA30NATI mam cos dla ciebie w kam
: KrakowskiDupek45
!!!OnMlodyKam:*: iwona...bi a moze byc bez psa ?
Moniik28:*: KrakowskiDupek45 ok rozumiem to i nie tylko ja tu jestem
ona51ona51: sex pokazik za smsik na skejp nick: ona51ona51
on16!!_zaprasz: ktora pani mi wytlumaczy cos?
Śliczna_Ciziaa: zapraszam panow
skarab2782: {benia_s_c_} hej beniula
Marcin19.blond: kto poklika ;]??
PabloCam: ZAPRASZAM CAM2CAM
fotki_nastek: mam fajne fotki nastolatek
POLIŻE_CIPECZKE:
fotki_nastek: chetni na priv
darkin43: sliczna a masz cam?
KrakowskiDupek45: Moniik28 dokladnie tu jest 50% tych co moge byc nimi zainteresowany
: Moniik28 spokojnie to tylko kolega
NiepokornaT: kozakpolski
piękna__Ewcia: witam
rafal_wawa30: szukam fajnej z wawy!!!!!!
madzia_trans41: witam moze ja
darkin43: piekna ewcia witaj
matrixhell: piękna__Ewciahej
POZNAŃ,,,,,,,: ZWALE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz